fb tw yt
KONFERENCJE I SPOTKANIA
SZKOLENIA I WARSZTATY
WYDARZENIA SPECJALNE
KONFERENCJE PRASOWE
WSPARCIE MARKETINGOWE
LOGISTYKA



Wsparcie marketingowe

Sprawnie poprowadzonym działania marketingowe pozwalają przyciągnąć uwagę licznego grona odbiorców.
Dla Państwa projektu opracujemy dokładny plan promocji i przeprowadzimy szereg działań zarówno online jak i w świecie realnym.
Dzięki wykorzystaniu tradycyjnych form reklamy, nowoczesnych technologii i ambientu nadamy odpowiedni rozgłos Państwa projektom.


WYBRANE REALIZACJE

Wszystko  |  Konferencje i spotkania  |  Szkolenia i warsztaty  |  Wydarzenia specjalne  |  Konferencje prasowe  |  Wsparcie marketingowe  |  Logistyka

Sekcja Rehabilitacji Kardiologicznej i Fizjologii Wysiłku PTK
Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne - Kraków
Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne - Łódź


Sekcja Rehabilitacji Kardiologicznej i Fizjologii Wysiłku PTK

Klient: Sekcja Rehabilitacji Kardiologicznej i Fizjologii Wysiłku PTK
Zadanie: Obsługa mediów społecznościowych i administrowanie stroną internetową Sekcji
Projekt: Sekcja Rehabilitacji Kardiologicznej i Fizjologii Wysiłku Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego prowadzi działania zmierzające do zwiększenia dostępności do kompleksowej rehabilitacji kardiologicznej w Polsce i wyrównania regionalnej dysproporcji w tym przedmiocie.

Zakres działań:
  • prowadzenie profilu Sekcji na Facebook
  • Stworzenie i prowadzenie strony internetowej Sekcji
www

Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne - Kraków

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa koordynacja i organizacja sympozjum
Projekt: Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne to cykl sympozjów zorganizowanych z okazji sześćdziesięciolecie założenia Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. W programie spotkań znalazły się między innymi sesje poświęcone najnowszym wytycznym Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego, a także sesje w czasie których omówiono wątpliwości mogące pojawiać się przy wdrażaniu wytycznych do codziennej praktyki.

Zakres działań:
  • prowadzenie biura Sympozjum
  • współpraca z patronami medialnymi
  • opracowanie i realizacja strategii marketingowej
  • administrowanie strony internetowej
  • dobór cateringu i obsługa techniczna
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • opracowanie identyfikacji wizualnej cyklu sympozjów
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
  • realizacja wydarzenia
  • obsługa księgowa
www

Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne - Łódź

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa koordynacja i organizacja sympozjum
Projekt: Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne to cykl sympozjów zorganizowanych z okazji sześćdziesięciolecie założenia Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. W programie spotkań znalazły się między innymi sesje poświęcone najnowszym wytycznym Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego, a także sesje w czasie których omówiono wątpliwości mogące pojawiać się przy wdrażaniu wytycznych do codziennej praktyki.

Zakres działań:
  • prowadzenie biura Sympozjum
  • współpraca z patronami medialnymi
  • opracowanie i realizacja strategii marketingowej
  • administrowanie strony internetowej
  • dobór cateringu i obsługa techniczna
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • opracowanie identyfikacji wizualnej cyklu sympozjów
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
  • realizacja wydarzenia
  • obsługa księgowa
www

Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne - Poznań
Konferencja Sekcji Chorób Serca u Kobiet PTK
VIII Konferencja Kardiologia Prewencyjna


Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne - Poznań

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa koordynacja i organizacja sympozjum
Projekt: Jubileuszowe Spotkania Kardiologiczne to cykl sympozjów organizowanych z okazji sześćdziesięciolecie założenia Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego. W programie spotkań znalazły się między innymi sesje poświęcone najnowszym wytycznym Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego, a także sesje w czasie których omówiono wątpliwości mogące pojawiać się przy wdrażaniu wytycznych do codziennej praktyki.

Zakres działań:
  • prowadzenie biura Sympozjum
  • współpraca z patronami medialnymi
  • opracowanie i realizacja strategii marketingowej
  • administrowanie strony internetowej
  • dobór cateringu i obsługa techniczna
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • opracowanie identyfikacji wizualnej cyklu sympozjów
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
  • realizacja wydarzenia
  • obsługa księgowa
www

Konferencja Sekcji Chorób Serca u Kobiet PTK

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa organizacja konferencji
Projekt: Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sekcji Chorób Serca u Kobiet Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego „Niewydolność serca u kobiet – wyzwania diagnostyki i terapii”.
odbyła się w Krakowie, 6 listopada 2015 roku. Wzorem poprzednich lat Sekcja Chorób Serca u Kobiet PTK kontynuuje organizację corocznych spotkań naukowych
poświęconych wybranym aspektom terapii chorób układu krążenia kobiet. W roku 2015 spotkanie poświęcone było problematyce niewydolności serca u kobiet.

Zakres działań:
  • prowadzenie biura Konferencji
  • współpraca z patronami medialnymi
  • pozyskiwanie sponsorów Konferencji
  • opracowanie identyfikacji wizualnej Konferencji i logotypu Sekcji
  • opracowanie i realizacja strategii marketingowej
  • przygotowanie i administrowanie strony internetowej
  • dobór cateringu i obsługa techniczna
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
  • realizacja wydarzenia
  • obsługa księgowa
www

VIII Konferencja Kardiologia Prewencyjna

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa organizacja konferencji i wydarzeń dodatkowych
Projekt: Cykl Konferencji “Kadriologia Prewencyjna” to spotkania multidyscyplinarne, przeznaczone dla lekarzy różnych specjalności. Podczas spotkań najwięksi eksperci prezentują nowe wytyczne w profilaktyce i leczeniu chorób układu krążenia.
Omawiane są także najnowsze wyniki dużych polskich projektów badawczych i innych doniesień z krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych.

Zakres działań:
  • prowadzenie biura Konferencji
  • pozyskanie sponsorów oraz patronów branżowych i patronów medialnych
  • opracowanie i realizacja strategii marketingowej
  • utworzenie i administrowanie strony internetowej
  • opracowanie identyfikacji wizualnej Konferencji
  • dobór cateringu i obsługa techniczna
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
  • realizacja wydarzenia
  • zorganizowanie II biegu dla serca
  • obsługa księgowa
www

Imprezowy Tramwaj Profilaktyczny
VII Konferencja Kardiologia Prewencyjna
Jubileuszowe Spotkanie Kardiologiczne Łódź


Imprezowy Tramwaj Profilaktyczny

Klient: Stowarzyszenie Nadzieja Rodzinie
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja wydarzenia
Projekt: Akcja profilaktyczna zrealizowana 18 listopada 2014 r. W czasie czterogodzinnej zabawy tramwaj odwiedziło blisko 200 osób. Na pokładzie tramwaju na uczestników oprócz świetnej zabawy w rytm muzycznych hitów oraz niezbędnej wiedzy z zakresu profilaktyki chorób czekały konkursy z nagrodami.

Zakres działań:
  • przygotowanie i realizacja programu imprezy
  • wynajem i aranżacja tramwaju
  • przygotowanie oprawy dźwiękowej
  • identyfikacja wizualna imprezy
  • produkcja i dystrybucja plakatów
  • promocja wydarzenia w mediach studenckich
  • obsługa konferansjerska
www

VII Konferencja Kardiologia Prewencyjna

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja Konferencji
Projekt: Cykl Konferencji “Kadriologia Prewencyjna” to spotkania multidyscyplinarne, przeznaczone dla lekarzy różnych specjalności. Podczas spotkań najwięksi eksperci prezentują nowe wytyczne w profilaktyce i leczeniu chorób układu krążenia. Omawiane są także najnowsze wyniki dużych polskich projektów badawczych i innych doniesień z krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych.

Zakres działań:
  • wynajem i przygotowanie przestrzeni konferencyjnej
  • dobór cateringu
  • obsługa techniczna
  • prowadzenie biura Konferencji
  • pozyskanie sponsorów oraz patronów branżowych
  • pozyskiwanie patronów medialnych, promocja Konferencji
  • utworzenie i administrowanie strony internetowej
  • stworzenie od podstaw identyfikacji wizualnej Konferencji
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
wwwgaleria

Jubileuszowe Spotkanie Kardiologiczne Łódź

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa organizacja spotkania
Projekt: Cykl konferencji poświęconych prewencji, w których uczestniczą nie tylko kardiolodzy, ale również profesjonaliści z innych dziedzin medycyny i nauk o zdrowiu organizowany jest cyklicznie w Krakowie . W tym roku z okazji 60-cio lecia przy współpracy z PTK zorganizowaliśmy jubileuszowe spotkanie.

Zakres działań:
  • wynajem i przygotowanie przestrzeni konferencyjnej
  • dobór cateringu
  • obsługa techniczna
  • prowadzenie biura Konferencji
  • stworzenie od podstaw identyfikacji wizualnej Konferencji
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
wwwgaleria

Jubileuszowe Spotkanie Kardiologiczne Poznań
Jubileuszowe Spotkanie Kardiologiczne Kraków
Hackathon Otwarta Małopolska


Jubileuszowe Spotkanie Kardiologiczne Poznań

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa organizacja spotkania
Projekt: Cykl konferencji poświęconych prewencji, w których uczestniczą nie tylko kardiolodzy, ale również profesjonaliści z innych dziedzin medycyny i nauk o zdrowiu organizowany jest cyklicznie w Krakowie . W tym roku z okazji 60-cio lecia przy współpracy z PTK zorganizowaliśmy jubileuszowe spotkanie.

Zakres działań:
  • wynajem i przygotowanie przestrzeni konferencyjnej
  • dobór cateringu
  • obsługa techniczna
  • prowadzenie biura Konferencji
  • stworzenie od podstaw identyfikacji wizualnej Konferencji
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
wwwgaleria

Jubileuszowe Spotkanie Kardiologiczne Kraków

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa organizacja spotkania
Projekt: Cykl konferencji poświęconych prewencji, w których uczestniczą nie tylko kardiolodzy, ale również profesjonaliści z innych dziedzin medycyny i nauk o zdrowiu organizowany jest cyklicznie w Krakowie . W tym roku z okazji 60-cio lecia przy współpracy z PTK zorganizowaliśmy jubileuszowe spotkanie.

Zakres działań:
  • wynajem i przygotowanie przestrzeni konferencyjnej
  • dobór cateringu
  • obsługa techniczna
  • prowadzenie biura Konferencji
  • stworzenie od podstaw identyfikacji wizualnej Konferencji
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
wwwgaleria

Hackathon Otwarta Małopolska

Klient: Otwarta Małopolska
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja wydarzenia.
Projekt: Hactahon zorganizowany przez Otwartą Małopolskę przy współpracy z Maker Space Kraków w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Przez 2 weekendy w ramach Maker Space kraków rozwiązywane były wybrane, naglące problemy miejskie, którymi następnie zajeli się programiści, wzbogacając rozwiązania o część softwarową.

Zakres działań:
  • pozyskanie sponsorów
  • pozyskanie uczestników
  • promocja wydarzenia
  • obsługa logistyczna


Konferencja TEDx Kraków 2013
Warsztaty składania drukarek 3D
Mentorship Program 2014


Konferencja TEDx Kraków 2013

Klient: TEDxKraków
Zadanie: Promocja konferencji TEDxKraków 2013.
Projekt: TEDxKraków 2013 to już trzecia edycja konferencji, współorganizowana przez zespół Iwentarium. Tegoroczna konferencja TEDxKraków była odkrywaniem „nowych lądów” i wielkim świętem szeroko rozumianego „działania”. Prelegenci w swoich wystąpieniach nie tylko rozpowszechniali wartościowe pomysły, które miały inspirować, zmieniać sposób myślenia i zachowania społeczeństwa na lepsze, ale zachęcali publiczność do podjęcia konkretnych działań, które mogą przynieść korzyść lokalnej społeczności i miastu, w którym żyjemy.

Zakres działań:
  • pozyskiwanie sponsorów Konferencji
  • promocja wydarzenia
www

Warsztaty składania drukarek 3D

Klient: Materialination
Zadanie: Zorganizowanie i promocja warsztatów.
Projekt: Materialination to największa polska społeczność skupiająca fanów druku 3D. Ideą Materialination jest promowanie i popularyzowanie druku 3D jako metody pozwalającej na bardzo niedrogie i szybkie prototypowanie trójwymiarowych modeli. Tym razem na zlecenie Materialination przygotowaliśmy weekendowe warsztaty składania i programowania drukarek 3D.

Zakres działań:
  • pozyskanie partnerów warsztatów
  • wynajem i aranżacja przestrzeni warsztatowej
  • kompleksowa promocja wydarzenia
  • obsługa logistyczna
  • wsparcie merytoryczne podczas warsztatów
wwwrekomendacje

Mentorship Program 2014

Klient: Fundacja Flying Mind
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja warsztatów
Projekt: To już druga organizowana przez nas edycja warsztatów w ramach projektu Youth in Leadership. W czasie 3 dni pasjonujących zajęć 16 młodych liderów z całej Polski miało okazję szkolić swoje umiejętności przywódcze pod okiem najlepszych zarządzających w międzynarodowych firmach i instytucjach.

Zakres działań:
  • wynajem i aranżacja przestrzeni
  • obsługa logistyczna i multimedialna
  • przygotowanie materiałów szkoleniowych
  • kompleksowa promocja spotkań
  • dobór uczestników warsztatów
  • opieka nad Mentorami prowadzącymi warsztaty
www

Konferencja TEDx Kraków 2012
Maker Space Warsztaty
Hackathon Koduj dla Polski


Konferencja TEDx Kraków 2012

Klient: TEDxKraków
Zadanie: Promocja konferencji TEDxKraków 2012
Projekt: TEDxKraków to lokalna wersja konferencji organizowanych w 133 krajach na całym świecie. Celem spotkań jest prezentacja innowacyjnych projektów, związanych z lokalnymi społecznościami, wymiana opinii, dyskusja o trendach, motywacja i mobilizacja osób do aktywnego i twórczego działania. Spotkania poświęcone są technologii, rozrywce i dizajnowi. Konferencja TEDxKraków 2012, pt. “Scret lives” okazała się prawdziwym hitem, a o każde miejsce na widowni ubiegało się średnio czterech chętnych.

Zakres działań:
  • pozyskiwanie sponsorów konferencji
  • koordynowanie wystawy firm sponsorujących TEDxKraków
  • pozyskiwanie sponsorów wydarzenia
  • współpraca z mediami
  • zorganizowanie pierwszego w Polsce TEDx Hackathon
www

Maker Space Warsztaty

Klient: Maker Space Kraków
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja debat, szkoleń i warsztatów
Projekt: Maker Space to przestrzeń dla planowania i projektowania zmian w przestrzeni publicznej miasta. Wzorce zaczerpnięte z MIT Media Lab oraz rozwijającego się od kilkunastu lat ruchu open design zostały przeniesione do Krakowa, by służyć poprawie warunków życia mieszkańców. Dla mieszkańców Krakowa zorganizowaliśmy serię debat i warsztaty, podczas których uczestnicy projektowali i wykonywali wymyślone przez siebie rozwiązania. Powstałe projekty zaprezentowane zostały podczas Małopolskiego Finału Innowacji.

Zakres działań:
  • pozyskanie sponsorów oraz patronów branżowych
  • obsługa medialna
  • logistyka
wwwrekomendacje

Hackathon Koduj dla Polski

Klient: Fundacja ePaństwo
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja wydarzenia
Projekt: Koduj dla Polski to inicjatywa realizowana na zlecenie Fundacji ePaństwo. Jej celem była promocja kodowania, programowania i „bycia developerem” jako nowoczesnych form patriotyzmu.

Zakres działań:
  • promocja wydarzenia
  • koordynowanie spotkania
  • aranżacja przestrzeni
  • obsługa logistyczna
www

Social Media Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
Skład Podaj Dalej
Warsztaty projektowania modeli 3D


Social Media Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

Klient: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
Zadanie: Promocja muzeum w mediach społecznościowych
Projekt: Misją Muzeum jest otwieranie dla współczesnego odbiorcy przestrzeni kontaktu z dziedzictwem kultury światowej, narodowej i z wartościami dziedzictwa lokalnego. W siedzibie Muzeum co roku eksponowanych jest kilkanaście wystaw warsztaty etnograficzne i plastyczne oraz wycieczki z zakresu edukacji regionalnej. Centrum Edukacji Artystycznej działające w Muzeum realizuje nowatorski program edukacyjny „Dostępne Muzeum”, który poprzez likwidację barier architektonicznych i mentalnych umożliwia aktywny udział w odbiorze sztuki osobom z dysfunkcjami wzroku, słuchu i ruchu, a także niepełnosprawnym intelektualnie.

Zakres działań:
  • opracowanie i realizacja strategii promocji Muzeum w mediach społecznościowych
www

Skład Podaj Dalej

Klient: Podaj Dalej
Zadanie: Opracowanie graficzne i skład magazynu
Projekt: Podaj Dalej to nowe pismo akademickie, którego celem jest motywowanie i inspirowanie młodych ambitnych ludzi do zdobywania nowych umiejętności, poszerzania wiedzy i skutecznego jej wykorzystywania zarówno na rynku pracy jak i w życiu prywatnym.

Zakres działań:
  • opracowanie graficzne i skład magazynu
wwwrekomendacje

Warsztaty projektowania modeli 3D

Klient: Materialination
Zadanie: Zorganizowanie i promocja warsztatów projektowania modeli 3D
Projekt: Materialination to największa polska społeczność skupiająca fanów druku 3D. Jej ideą jest promowanie i popularyzowanie druku 3D jako metody pozwalającej na bardzo niedrogie i szybkie prototypowanie trójwymiarowych modeli. Razem z Materialination specjalnie dla fanów druku 3D przygotowaliśmy warsztaty projektowania przestrzennych modeli, gotowych do wydruku.

Zakres działań:
  • Pozyskanie partnerów
  • Wynajem i aranżacja przestrzeni warsztatowej
  • Kompleksowa promocja wydarzenia
  • Obsługa logistyczna
  • Wsparcie merytoryczne podczas warsztatów
wwwrekomendacje

Mentorship Program 2013
Youth in Leadership Konferencja 2014
Youth in Leadership Konferencja 2013


Mentorship Program 2013

Klient: Fundacja Flying Mind
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja warsztatów
Projekt: Mentorship Program to cykl warsztatów realizowanych w ramach projektu Youth in Leadership. Podczas 3 dni zajęć, grupa kilkunastu najlepszych i najbardziej aktywnych młodych liderów z całej Polski miała okazję szkolić swoje umiejętności przywódcze pod okiem najlepszych zarządzających w międzynarodowych firmach i instytucjach.

Zakres działań:
  • Wynajem i aranżacja przestrzeni
  • Obsługa logistyczna i multimedialna
  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych
  • Kompleksowa promocja spotkań
  • Dobór uczestników warsztatów
  • opieka nad Mentorami prowadzącymi warsztaty
wwwrekomendacje

Youth in Leadership Konferencja 2014

Klient: Fundacja Flying Mind
Zadanie: Kompleksowa organizacja konferencji
Projekt: YinL2014 to już druga organizowana przez nas edycja konferencji. Tym razem naszym głównym celem było przeprowadzenie działań promocyjnych, które sprawią, że odległość między Krakowem a Wrocławiem, Poznaniem, czy Gdańskiem nie będzie stanowić problemu. Efetky - znaczne zwiększenie ilości odwiedzin na stronie WWW oraz profilu projektu na Facebooku, 100% wzrost ilości osób chętnych do wzięcia udziału w Konferencji (ponad 500 chętnych z 10 województw na 110 miejsc).

Zakres działań:
  • Pozyskanie sponsorów projektu
  • Prowadzenie biura konferencji
  • Kompleksowa promocja projektu
  • Obsługa logistyczna wydarzenia
  • Projekt i produkcja materiałów konferencyjnych
www

Youth in Leadership Konferencja 2013

Klient: Fundacja Flying Mind
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja wydarzenia.
Projekt: Konferencja Youth in Leadership to pasjonujące wystąpienia i gorące dyskusje, ale przede wszystkim to wyjątkowi ludzie, którzy działają na rzecz odpowiedzialnego przywództwa.

Zakres działań:
  • Pozyskanie sponsorów projektu
  • Prowadzenie biura konferencji
  • Kompleksowa promocja projektu
  • Obsługa logistyczna wydarzenia
  • Projekt i produkcja materiałów konferencyjnych
wwwrekomendacje

Projekt Aktywizacja
Piknik Profilaktyczny Zakopane
Profilaktyczne spotkania na uczelniach


Projekt Aktywizacja

Klient: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku
Zadanie: Przygotowanie koncepcji i realizacja kampanii informacyjnej dla osób niepełnosprawnych.
Projekt: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku to placówka edukacyjna, której misją jest aktywizacja na rynku pracy osób z różnego rodzaju dysfunkcjami. Najnowszy projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej wspiera osoby niepełnosprawne na rynku pracy.

Zakres działań:
  • opracowanie i realizacja kreacji kampanii
  • przygotowanie odpowiednich komunikatów
  • projekt i produkcja ulotek dostosowanych do wygodnego odbioru przez osoby z różnymi rodzajami dysfunkcji
  • stworzenie scenariuszy i kompleksowa realizacja spotów
  • stworzenie strony internetowej projektu
wwwrekomendacje

Piknik Profilaktyczny Zakopane

Klient: Stowarzyszenie “Nadzieja Rodzinie”
Zadanie: Obsługa logistyczna Stowarzyszenia w czasie pikniku
Projekt: Rodzinny Piknik Profilaktyczny to wydarzenie zorganizowane z inicjatywy Burmistrza Zakopanego oraz Komendanta Powiatowego Policji w Zakopanem. W imprezie brały udział wszystkie służby na co dzień mające do czynienia z szeroko pojętymi kwestiami bezpieczeństwa, a także specjaliści z zakresu profilaktyki HIV, uzależnień i przemocy.

Zakres działań:
  • przygotowanie materiałów promocyjnych
  • reprezentowanie Stowarzyszenia podczas pikniku
www

Profilaktyczne spotkania na uczelniach

Klient: Stowarzyszenie Nadzieja Rodzinie
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja spotkań
Projekt: Spotkania dla studentów to jedno z działań Stowarzyszenia, mające na celu profilaktykę ryzykownych zachowań, a tym samym chorób zakaźnych i uzależnień.

Zakres działań:
  • nawiązanie współpracy z uczelniami wyższymi na terenie całej Małopolski
  • obsługa logistyczna spotkań
www

Party working
Juwenaliowy tramwaj imprezowy
VI Konferencja Kardiologia Prewencyjna


Party working

Klient: Stowarzyszenie Nadzieja Rodzinie
Zadanie: Zapewnienie obsługi partyworkerów podczas imprez w klubach studenckich
Projekt: Stowarzyszenie Nadzieja Rodzinie z Kielc już od kilkunastu lat aktywnie działa na rzecz profilkatyki rozprzestrzeniania chorób zakaźnych i uzależnień wśród młodych ludzi.
Cele realizuje poprzez prowadzenie punktów konsultacyjno diagnostycznych i poradni w kilku miastach Polski, oraz przez organizowanie różnych wydarzeń o charakterze profilaktycznym, skierowanych do młodzierzy.

Zakres działań:
  • nawiązanie współpracy z najpopularniejszymi klubami i dyskotekami w Krakowie
  • zapewnienie i przeszkolenie profesjonalnych partyworkerów
  • koordynacja pracy partyworkerów w czasie 10 imprez
  • promocja wydarzeń i efektów pracy partyworkerów w mediach
www

Juwenaliowy tramwaj imprezowy

Klient: Stowarzyszenie Nadzieja Rodzinie
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja wydarzenia
Projekt: Impreza profilaktyczna zrealizowana w czasie Juwenaliów Krakowskich w 2013 r. W czasie siedmiogodzinnej imprezy tramwaj odwiedziło blisko 400 osób.

Zakres działań:
  • wynajem i aranżacja tramwaju
  • przygotowanie oprawy dźwiękowej
  • produkcja spotów audio
  • identyfikacja wizualna imprezy
  • produkcja i dystrybucja plakatów
  • promocja wydarzenia w mediach studenckich
  • obsługa konferansjerska
  • przygotowanie i realizacja programu imprezy
www

VI Konferencja Kardiologia Prewencyjna

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa organizacja i promocja Konferencji
Projekt: Cykl Konferencji “Kadriologia Prewencyjna” to spotkania multidyscyplinarne, przeznaczone dla lekarzy różnych specjalności. Podczas spotkań najwięksi eksperci prezentują nowe wytyczne w profilaktyce i leczeniu chorób układu krążenia.
Omawiane są także najnowsze wyniki dużych polskich projektów badawczych i innych doniesień z krajowych i zagranicznych ośrodków naukowych.

Zakres działań:
  • wynajem i przygotowanie przestrzeni konferencyjnej
  • dobór cateringu
  • obsługa techniczna
  • prowadzenie biura Konferencji
  • pozyskanie sponsorów oraz patronów branżowych
  • pozyskiwanie patronów medialnych, promocja Konferencji
  • utworzenie i administrowanie strony internetowej
  • stworzenie od podstaw identyfikacji wizualnej Konferencji
  • zakwaterowanie gości oraz transport/logistyka
  • przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych
www

76 Wiosenna Konferencja PTK
76 Wiosenna Konferencja PTK

Klient: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne
Zadanie: Kompleksowa promocja Konferencji
Projekt: Wiosenne Konferencje Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego to jedne z większych i najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń medycznych. Organizowane są co roku przez Zarząd Główny PTK.

Zakres działań:
  • opracowanie strategii marketingowej
  • pozyskanie patronów medialnych (Medycyna Praktyczna, PZWL, Esculap, Puls Medycyny, OSOZ, Openmedica, infoNFZ i in.)
  • opracowanie graficzne i emisja reklam Konferencji
  • bieżąca korespondencja z Wykładowcami Konferencji
  • redagowanie tekstów do prasy i notatek prasowych
  • rozsyłanie newsletterów Konferencji
  • wsparcie w zakresie negocjowania warunków współpracy ze Sponsorami Konferencji
  • rozsyłanie zaproszeń na Konferencję do potencjalnych Uczestników
wwwrekomendacje





partnerzy
Partnerzy